MIBEN TUDUNK NEKED SEGÍTENI, ÍGY TÁVOLRÓL?
Szinte minden szoftveres problémát meg tudunk oldani, ami a kamerákkal, rögzítővel, helyi hálózati problémával vagy a telefonoddal számítógépeddel kapcsolatos:
– nem tudod elérni a kamerádat vagy a rögzítődet távolról
– a beállítások nem megfelelőek és azokat módosítani kell
– új kamera hozzáadása a rendszerhez
– egy teljesen új rendszer beállítása
– telefonod, számítógéped beállítása
HOGYAN MŰKÖDIK A TÁVSEGÍTSÉG?
- Telefonon vagy e-mailben megbeszéljük a problémát és egy időpontot.
- Egy kis ingyenes program segítségével kapcsolódunk a számítógépedhez távolról – legyünk akár a világ két másik pontján, így olyan, mintha ott ülne operátorunk a számítógéped előtt!
MIT KELL TENNEM? (nagyon egyszerű)
1. Töltsd le az AnyDesk programot, ehhez kattints ide
2. Indítsd el és a 9 számjegyű kódot diktáld be nekünk a telefonba
Így már tudunk is a számítógépedhez kapcsolódni és a megbeszélt javításokat el tudjuk távolról végezni (természetesen csak egyszeri alkalomra jogosít fel, tehát teljesen biztonságos, illetve minden a megbeszélés alapján, a te jelenlétedben és felügyeleted mellett történik!)
Problémám volt a hik-connect el. Egy másik cégnél ki volt fizetve a megcsinálása de még csak a telefont se voltak hajlandóak felvenni. A Facebook-ra tettem fel a problémámat éjjel és már reggel volt is hozzászólás h tud nekem benne segíteni. Reggel felvettük a kapcsolatot Árpáddal, és távoli segítséggel meg is oldotta a problémát. Nagyon rendes és segítő kész! Azóta is tökéletesen működik. Köszönöm szépen neki és nagyon hálás vagyok érte.