Nem tudom elérni az IP kamerámat távolról!

Nem tudom elérni az IP kamerámat távolról!

Gyakran előfordul ügyfeleinkkel, de sokszor már a beállítás során: az IP kamerát saját gyártó DDNS-e vagy külső szolgáltatói
(pl: DynDNS, No-IP stb) DDNS segítségével nem tudja távolról elérni.

– A probléma oka: az internet szolgáltató minden előfizetőjét előzetes értesítés nélkül “NAT-olt hálózatra helyezte”,
aminek a fentiek az eredménye.

– Megoldás: hívja fel az internet szolgáltató hibabejelentőjét és kérje a következőt:
„Nem elérhető az IP kamerám távolról vagy „kérem távolítsák el előfizetésemről a NAT-olást.”
Ezt általában rövid időn belül megteszik (kiveszik előfizetését a NAT-olt hálózatból) és már működik is a kamera a távoli elérése.

Érdemes a modemet és a router újraindítani.

Tájékoztatunk, hogy ezen az oldalon sütiket (cookie) használunk. Az oldal használatával ezt és az adatkezelési tájékoztató-t elfogadom.