Hikvision kamera vagy rögzítő jelszó visszaállítás

A JELSZÓ VISSZAÁLLÍTÁS FELTÉTELEI

Jelszó visszaállítást csak akkor tudunk biztosítani, ha eszközt közvetlenül cégünktől vásárolta. Ezt kérése esetén munkaidőben tudjuk elvégezni.

A JELSZÓ VISSZAÁLLÍTÁS MENETE

Mindig a legfrissebb SADP segédszoftvert használja. A legújabb verzió honlapunkról letölthető a Letöltés oldalon. A jelszó visszaállítás során a számítógép és az eszköz között közvetlen kapcsolat legyen. Az SADP-t futtató számítógépen minden esetben kapcsolja ki a tűzfalat a jelszó visszaállítás alatt.

1. Új firmware esetén
Mindig csak egy export fájlt generáljon. MIután elküldte nekünk a fájlt, ne készítsen újabb export fájlt, mert így a visszaküldött jelszó visszaállító fájl nem lesz érvényes. (Az SADP segédszoftver automatikusan felismeri, hogy az eszközön új vagy régi firmware van-e).
Az exportálást követően a kamera vagy a rögzítő IP címe nem változhat, ugyanez vonatkozik az SADP-t futtató számítógépre is.

Az export fájl generálás folyamata: 

  • nyissa meg az SADP segédszoftvert.
  • Válassza ki a az eszközt, amelyikhez új jelszót szeretne
  • Alul kattintson a „forgot password” gombra.
  • A felugró ablakban nyomja meg az „export” gombot.
  • Válassza ki azt a mappát ahová az export fájlt menteni szeretné.
  • Jobb oldalon a „device serial no.” részben lévő számsort másolja ki.
  • A mentett fájlt, és a „device serial no.”-t küldje el e-mail címünkre info@bekamerazzuk.hu
  • A válasz e-mailben küldünk egy „.xml” fájlt.

A megküldött import fájl „.xml” beillesztése:

  • A visszaküldött fájlt mentse le a számítógépére.
  • Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
  • Jelölje ki a megfelelő eszközt a bal szélen elhelyezkedő jelölőnégyzet kipiálásával.
  • Nyomja meg a „forgot password” gombot.
  • A felugró ablakban tallózza be az általunk küldött „.xml” fájlt.
  • Adja meg az új jelszót kétszer a „new password” és a „confirm password” mezőkben.
  • Nyomja meg a „confirm” gombot.
  • Sikeres visszaállítást követően a 6. lépésnél megadott jelszó lesz az új jelszava.

2. Régi firmware esetén:

  • Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
  • Jelölje ki a megfelelő eszközt.
  • Jobb oldalon a „device serial no.” részben lévő számsort másolja ki.
  • A Start Time oszlopban lévő dátumot másolja ki. A 4. és 5. pontban lévő adatokat küldje el e-mail címünkre: info@bekamerazzuk.hu
  • Válasz e-mailünkben kapni fog egy kódot.
  • Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
  • Jelölje ki a megfelelő eszközt.
  • Nyomja meg a „forgot password” gombot. Írja be az általunk kapott kódot.
  • Amennyiben a visszaállítás sikeres volt a gyári visszaállított jelszó: 12345 felhasználónév: admin

 

3. NVR V.4.21.005 firmware felett:

  • Nyissa meg az NVR felhasználói felületét
  • Kattintson a „forgot pasword” gombra
  • Válassza a „verify with registered” opciót amivel kapni fog egy QR kódot
  • A QR kódot szkennelje be a Hik-Connect alkalmazással (válassza a MORE gombot a lenti sávon majd a RESET DEVICE PASSWORD opciót a QR kód beolvasásához) (Hik-Connect V.3.7.8 vagy felette)
  • A verifikációs kód ezután elküldésre kerül az email címre
  • Írja be a verifikációs kódot az NVR felületén és resetelje a jelszót Kivéve K1(B) sorozatú rögzítők

 

GYAKORI KÉRDÉSEK, PROBLÉMÁK

Az „.xml” fájl importálását követően a következő hibaüzenetet kapja „GET KEY ERROR”

Lehetséges okok: Az SADP-t futtató számítógép és a visszaállítani kívánt eszköz több switch-hez csatlakozik és a switch-ek nem támogatják a multi-cast funkciót. Az SADP-t futtató számítógép IP címe megváltozott mialatt az SADP meg volt nyitva. Némelyik firmware esetében nem lehetséges a visszaállítás.

Lehetséges megoldások: Ellenőrizze a multi-cast funkció meglétét. Zárja be majd nyissa meg újra az SADP segédszoftvert. Amennyiben lehetséges frissítse az eszköz firmware-ét az elérhető legfrissebb változatra.

Az „.xml” fájl importálását követően a következő hibaüzenetet kapja „RESET PASSWORD FAILD”

Lehetséges okok: Többszöri export fájl generálása. Az általunk kapott import fájl nem megfelelő. Az SADP-t futtató számítógép IP címe megváltozott mialatt az SADP meg volt nyitva.

Lehetséges megoldások: Ellenőrizze, hogy időben a legutolsó export fájlt küldte el nekünk. Ismételt import fájlt kell tőlünk kérni. Zárja be majd nyissa meg újra az SADP szoftvert./p>